Wij geven uw promotie een goede

VEEL GESTELDE VRAGEN


Kan ik ook andere hoeveelheden bestellen dan de aangeboden hoeveelheden?
Ja dat kan. De aangeboden producten zijn een gemakkelijk overzicht van onze prijzen, wilt u echter grotere, kleinere of andere hoeveelheden, neem dan contact met ons op. Wij informeren u dan geheel vrijblijvend over de mogelijkheden.

Kan ik ook andere producten bestellen dan wat er nu op de website staat?
Naast de producten die nu op onze website staan kunnen wij eventueel ook andere producten leveren zoals blocnotes en mappen. Bent u geïnteresseerd in een bepaald product, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

Wat kost het om mijn bestelling te laten bezorgen?
U betaalt géén bezorgkosten. Alle producten worden gratis bij u thuisbezorgd door UPS.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
U wordt per e-mail uiterlijk een dag voor verzending op de hoogte gesteld van de levering.

Kan ik een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres?
Ja dat kan. Bij het invoeren van uw gegevens voert u in het formulier het factuuradres in, u krijgt in het bestelproces de mogelijkheid een opmerking te plaatsen. Hier kunt u het afleveradres opgeven.

Hoe moeten mijn bestanden aangeleverd worden?
Uw drukwerk kan aangeleverd worden in jpg, tiff of pdf. Klik hier voor de aanleverspecificaties.

Drukken jullie offset of printen jullie digitaal?
Alle producten op onze website worden offset gedrukt. Dit garandeert de hoogste kwaliteit.

Hoe snel wordt mijn product geleverd?
De levertijden verschillen per product. U vindt hier een indicatie van levertijden per product. De levertijd gaat in vanaf het moment dat het te verschuldigde bedrag is bijgeschreven op onze rekening (tenzij anders is overeengekomen) én de juiste bestanden zijn ontvangen.

Hoe kan ik betalen?
Bij NL Drukwerk kunt u betalen met iDeal én bankoverschrijving. Wilt u op rekening betalen, neem dan eerst contact met ons op.

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.